Σελίδες

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ένα γράμμα στο αγόρι μου που πάχυνε

 
Μια συντάκτρια εξομολογείται πως νιώθει κάθε φορά που βλέπει το αγόρι της να χαϊδεύει με ικανοποίηση την βασιλική κοιλιά του.
Αλεξάνδρα Χαρίτου 


Αγαπημένε μου,
Έχεις παχύνει. Το ξέρουμε και οι δύο πως έχεις παχύνει, το ξέρω εγώ, το ξέρεις και εσύ που κάθε φορά που περνάς μπροστά από καθρέφτη αρπάζεις το κοιλιακό σου λίπος και το κουνάς πέρα-δώθε σαν αυτό το bannerάκι που πετάγεται σε κάτι ξεφτιλισμένα website.
Και μιας που είπα για website, σε ετούτο εδώ το έγκριτο website έγραψα πριν λίγο καιρό ένα άρθρο για το πώς να πει με τρόπο ένας άντρας στην κοπέλα του πως έχει παχύνει. Δεν λέμε να έχει γίνει λευκή φάλαινα, ξέρεις, να έχει βάλει μερικά κιλά. Όπως γνωρίζεις, τα άρθρα που γράφω στο ONEMAN συγκεντρώνουν ποικίλα σχόλια: άλλοι τα αποθεώνουν, άλλοι τα χλευάζουν, άλλοι με βρίζουν και τους κόβει ο administrator. Έχω κατανόηση διότι όλοι θέλουν να τοποθετηθούν επάνω στα καυτά, πανανθρώπινα γκομενικά θέματα και γιατί ως γνωστόν οι απόψεις είναι σαν ένα συγκεκριμένο ανατομικό σημείο που όλοι έχουμε. Αυτή τη φορά όμως, το άρθρο μου μάζεψε αρκετά συγκεκριμένα κόμεντς, υπήρξε μια σύμπνοια από τους άντρες. Ήθελαν όλοι να καταγγείλουν την αδικία του να πρέπει εσείς να μας λέτε με τακτ πως έχουμε γουρουνοποιηθεί, ενώ εμείς σας το λέμε κατάμουτρα, με τον πλέον άκομψο τρόπο.
Ένιωσα άσχημα διαβάζοντάς τα. Ένιωσα άσχημα για όλες εκείνες τις φορές που σε έχω πει “παχούμιο/ Οβελίξ/ μπάλα θαλάσσης” ενώ ξέρω ότι εσύ ακόμη κι αν μου έλεγες ένα δωρικό “έχεις παχύνει” θα ήταν αρκετό για να βάλω τα κλάματα, να σε μισήσω και να ξεκινήσω ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που περιλαμβάνει αποκλειστικά νερό και βολβούς. Δράττομαι λοιπόν αυτής της ευκαιρίας για να σου ζητήσω μια τεράστια συγνώμη αν ποτέ σε πλήγωσα παρομοιάζοντάς σε με έγκυο. Δεν σου άξιζε τέτοια συμπεριφορά, αλλά ειλικρινά πίστευα πως δεν σε πειράζει. Και ο λόγος που υπέθετα πως δεν σε πειράζει είναι γιατί δεν με πειράζει ούτε εμένα. Προτού όμως σηκώσεις το τηλέφωνο για να παραγγείλεις εκείνη την πίτσα αλλαντικών, που τώρα τελευταία έχεις καθιερώσει ως ελαφρύ βραδυνό, κάνε λίγο υπομονή να εξηγήσω τι εννοώ “δεν με πειράζει”.

Σαφώς και με πειράζει που τα t-shirt σου μοιάζουν να έχουν μπει στο πλύσιμο, φυσικά και με πειράζει να γίνεσαι σαν ζέβρα μετά την ηλιοθεραπεία επειδή υπάρχει δέρμα ανάμεσα στις δίπλες σου που δεν το βλέπει ο ήλιος. Με πειράζει επίσης που σου βγαίνει η γλώσσα έξω όποτε ανεβαίνουμε ανηφόρες με κλίση σαμαρακίου, όπως επίσης με ενοχλεί αφάνταστα που στο σεξ θέλεις να είμαι εγώ συνέχεια από πάνω. Αλλά αν εξαιρέσεις όλα αυτά, επί της ουσίας, δεν με πειράζει που έχεις παχύνει.
Δεν σε διάλεξα για το κορμί σου, δεν ήταν ανάμεσα στα βασικά μου κριτήρια για να σε επιλέξω, ενώ είμαι σίγουρη πως το δικό μου κορμί ήταν ψηλά ψηλά στο δικό σου checklist. Όταν σου λέω πάχυνες, πίσω από αυτή τη φράση δεν υπάρχει κρυπτογραφημένο το μήνυμα “μη μου το χαλάς”, που ο Μάνος Μίχαλος υποστηρίζει πως εννοείτε εσείς οι άντρες όταν μας λέτε πως έχουμε παχύνει. Εγώ όταν σου λέω πάχυνες, εννοώ απλά πάχυνες. Ούτε το ότι πάχυνες σημαίνει πως δεν σε γουστάρω πια, όπως πιθανότητα θα συνέβαινε αν ξαφνικά εγώ δεν έμπαινα στα τζιν μου. Γι’ αυτό και είμαστε τόσο εύθικτες οι γυναίκες με αυτό το θέμα, γιατί μόλις μας πείτε “πάχυνες” ξέρουμε πως αυτό αυτομάτως μεταφράζεται σε “δεν με φτιάχνεις όπως παλιά”. Και αυτό είναι μια βαριά κουβέντα να πεις στη γκόμενά σου.

Υποθέτω πως αυτή είναι μια ακόμη ειδοποιός διαφορά των δύο φύλων: αγαπάμε το σώμα σας και θαυμάζουμε ένα γραμμωμένο κορμί αλλά βασικά δεν είναι αρκετό για να μας ερεθίσει σεξουαλικά, πως να στο πω, δεν περάσαμε όλη μας την εφηβεία μας να αυνανιζόμαστε πάνω από περιοδικά με ημίγυμνους άντρες. Σε αντίθεση με εσένα που ένα ζευγάρι καλοσχηματισμένα οπίσθια μπορεί να σου προκαλέσει instant στύση, εμένα η instant στύση μου μάλλον δεν θα έρθει από τους κοιλιακούς σου, αλλά από μια σειρά άσχετων πραγμάτων, όπως το ξεθυμασμένο άρωμά σου πάνω στο λευκό σου t-shirt ή το έξυπνο kinky μήνυμα που μου έστειλες στο κινητό.
Άλλωστε, αν υποθέσουμε πως έχουν δίκιο οι ψυχολόγοι της φροϋδικής σχολής, ψάχνω στον σύντροφό μου να βρω τον μπαμπά μου και ο μπαμπάς μου, όπως η πλειοψηφία των Ελλήνων καλοταϊσμένων μπαμπάδων, ε δεν ήταν και ο Χιου Τζάκμαν. Αλλά και τους άλλους ψυχολόγους να πάρεις, που λένε πως ψάχνω να βρω το Άλφα Αρσενικό, σημαίνει πως φτιάχνομαι από τη δύναμη, το κύρος, την εξουσία. Γενικά δεν παίζει ψυχολόγος εκεί έξω που να λέει πως ψάχνω να βρω το 6-pack του Τζέραρντ Μπάτλερ. Που στην τελική, πρέπει να έπεσε πολύ φώτοσοπ στους Τριακόσιους, γιατί στην πραγματικότητα ο άνθρωπος είναι κάπως έτσι:

Γι αυτό, μη στεναχωριέσαι και πολύ όταν σου λέω πως έχεις παχύνει. Δεν μου αρέσεις λιγότερο, δεν θα σε απατήσω, δεν θα σε αντικαταστήσω με το επόμενο καλύτερο, πιο fit μοντέλο – όπως πιθανότατα θα έκαναν αρκετοί από τους ομοειδείς σου με τις κοπέλες τους. Όταν σου λέω πως έχεις παχύνει δεν στο λέω για την πάρτη μου, στο λέω για σένα. Για να είσαι πιο υγιής, για να έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, για να σου στρώνουν καλύτερα τα ρούχα, για να είσαι πιο ωραίος γκόμενος γενικά.  Και γιατί ΟΚ, και εγώ θα σε καμαρώνω περισσότερο, δεν είμαι και τυφλή.
Οπότε, αν θες, στο πέμπτο κομμάτι πίτσα, μπορείς να σταματήσεις.
 http://www.oneman.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου