Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013
Δέκα κόλπα για φθηνές διακοπές
Όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού –από ξενοδοχεία και εστιατόρια μέχρι τις εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων- υπακούουν πιστά στον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο δυσκολεύονται να διαθέσουν το προϊόν τους, τόσο πιο πρόθυμοι γίνονται στο να ρίξουν τις τιμές. Όσοι λοιπόν μπορούν φέτος να διαθέσουν κάποια χρήματα για διακοπές, μπορούν να εκμεταλλευτούν στο ακέραιο τις ακόλουθες οδηγίες:
Παγκοσμιοποίηση και ανεργία
Γράφει ο Βασίλης Βιλιάρδος
Έχουμε την εντύπωση ότι, κανένας άνθρωπος δεν επιθυμεί πλέον να ακούει τη λέξη «κρίση» - παρά το ότι θα μας απασχολήσει, τόσο από πολιτικής, όσο και από οικονομικής πλευράς, τουλάχιστον τα επόμενα δέκα χρόνια.
Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή στις εταιρείες Πώς «φουσκώνει» στα κρυφά ο λογαριασμός του κινητού Τι να κάνετε για να περιορίσετε τη ζημιά
Συστάσεις στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες
χρησιμοποιούν το «κόλπο» με τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης για να ροκανίσουν
τον προπληρωμένο χρόνο ομιλίας των συνδρομητών τους, απηύθυνε ο
Συνήγορος του Καταναλωτή. Προκύπτει ότι σε ορισμένα «πακέτα» οι
εταιρείες έχουν αυξήσει τον ελάχιστο χρόνο ακόμη και… 10 φορές.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)