Σελίδες

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Ελεύθερος επαγγελματίας, ας γελάσω

Ετών 49, τέκνα δύο, 17 και 20 αντίστοιχα. Είμαι χωρίς εισόδημα εδώ και ένα χρόνο ακριβώς, επίσημα είμαι άεργος εδώ και μία εβδομάδα, εφόσον έκανα διακοπή δραστηριότητας στην εφορία (ελεύθερος επαγγελματίας, ας γελάσω). Έκανα υπομονή μέχρι σήμερα, αλλά δεν μπορώ να πληρώνω το ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ).


Αισθάνομαι άχρηστος ενώ δεν είμαι, αλλά πολύ περισσότερο αισθάνομαι κορόιδο.  Αισθάνομαι θυμό για τον διχασμό του Έλληνα και λύπη για την ανίατη ασθένειά του περί βολέματος...

Δεν πιστεύω κανέναν, δεν υπολογίζω σε κανέναν, πιστεύω μόνο στα χέρια μου και το μυαλό μου, αν και πολύ φοβάμαι ότι σε λίγο ακόμη χρονικό διάστημα θα είναι εκτός λειτουργίας και τα δύο.

Είμαι ανεξήγητα αισιόδοξος, τονίζω το ανεξήγητα!
KARMA , 49 χρ.
http://www.imerologioanergou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου