Σελίδες

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Τι αναφέρει το σκεπτικό της απόφασης για τον Φιλιππίδη

«Εις βάρος του Άγγελου Φιλιππίδη του Ιωάννη, γεννηθέντος το 1963, υπάρχει ένταλμα σύλληψης, για το αδίκημα της απάτης. Εν τούτοις, δεν έχει ασκηθεί εις βάρος του ποινική δίωξη. Σύμφωνα με τις διατάξεις της σύμβασης περί έκδοσης εγκληματιών και το άρθρο 18 του Τουρκικού Ποινικού Κώδικα, δεν είναι δυνατόν να γίνει δεκτό το αίτημα περί έκδοσης του Άγγελου Φιλιππίδη. Αποφασίζεται ομοφώνως η άρση της απόφασης περί κράτησής του». Αυτό αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης για τον Άγγελο Φιλιππίδη.

Από την πλευρά τους οι συνήγοροι του Άγγελου Φιλιππίδη, έδωσαν πολιτικό χαρακτήρα στην εις βάρος του ποινική δίωξη, τονίζοντας πως μέσω του πελάτη τους θέλουν να φτάσουν στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.

Παρατίθενται οι διάλογοι κατά την ακροαματική διαδικασία:

Άγγελος Φιλιππίδης: Τον Αύγουστο του έτους 2013, είχαν δημοσιευθεί στον ελληνικό τύπο, πληροφορίες σχετικά με εμένα. Η Εισαγγελία προέβη σε διευκρινίσεις. Τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2013, ζήτησα από τον εισαγγελέα να προβώ σε υπεράσπισή μου, αλλά ούτε απολογία μου πήραν, ούτε κάτι μου είπαν. Την 3/1/14 ήρθα στην Κωνσταντινούπολη, επειδή, είμαι σύμβουλος χρηματοδοτήσεων. Όταν θα τέλειωναν στην Κωνσταντινούπολη οι δουλειές μου, θα πήγαινα την 7η Ιανουαρίου στην Μανίλα. Την 8η Ιανουαρίου έγινε έρευνα στην κατοικία μου στην Ελλάδα. Εξαιτίας του γεγονότος αυτού ακύρωσα το εισιτήριο μου για Μανίλα και αγόρασα, με την πιστωτική μου κάρτα, εισιτήριο για να επιστρέψω στην Ελλάδα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

Τούρκοι Δικαστές: Σε περίπτωση εκδόσεως σας στην Ελλάδα, ανησυχείτε αν τύχετε κακής μεταχείρισης στην Ελλάδα ή αν θα υποστείτε κάποια αδικία;

Άγγελος Φιλιππίδης: Δεν γνωρίζω επακριβώς. Ελπίζω ότι δεν θα αδικηθώ.

Συνήγορος υπεράσπισης του Άγγελου Φιλιππίδη Μ. Dogan: Τα γεγονότα, στα οποία στηρίζεται το αίτημα έκδοσης, έχουν σχέση με την εξέλιξη της πολιτικής κατάστασης στην Ελλάδα.Ο πελάτης μου είναι στενός φίλος του πρώην Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κ. Καραμανλή. Είναι ο CEO της Κρατικής Τράπεζας. Δια μέσω του πελάτη μου, θέλουν να φτάσουν στον Καραμανλή. Δεν πρέπει να γίνεται λόγος για έκδοση, επειδή δεν ασκήθηκε ποινική δίωξη, η οποία είναι προϋπόθεση της έκδοσης. Πριν από την έκδοση του εντάλματος σύλληψης, ο πελάτης μου, ζήτησε περισσότερες από μία φορές, να προβεί σε δηλώσεις στην Εισαγγελία, αλλά δεν τηρήθηκε καμία σχετική διαδικασία. Στο φάκελο αποδίδονται αόριστες κατηγορίες. Ζητούμε την απόρριψη του αιτήματος και αν παρίσταται ανάγκη, εφαρμοζομένων των διατάξεων περί δικαστικού ελέγχου, να αφεθεί ελεύθερος ο πελάτης μας.

Συνήγορος υπεράσπισης του Άγγελου Φιλιππίδη S. Yildirim: Οι εν Ελλάδι ύποπτοι έχουν αφεθεί ελεύθεροι. Για τον λόγο αυτό ζητούμε να αφεθεί ελεύθερος και ο πελάτης μας και να απορριφθεί το περί εκδόσεως αίτημα.

Πυρήνας σκεπτικού: «Εις βάρος του Άγγελου Φιλιππίδη του Ιωάννη, γεννηθέντος το 1963, υπάρχει ένταλμα σύλληψης, για το αδίκημα της απάτης. Εν τούτοις, δεν έχει ασκηθεί εις βάρος του ποινική δίωξη. Σύμφωνα με τις διατάξεις της σύμβασης περί έκδοσης εγκληματιών και το άρθρο 18 του Τουρκικού Ποινικού Κώδικα, δεν είναι δυνατόν να γίνει δεκτό το αίτημα περί έκδοσης του Άγγελου Φιλιππίδη. Αποφασίζεται ομοφώνως η άρση της απόφασης περί κράτησής του».
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου