Σελίδες

Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

Ψεμματα, ψέμματα, ψέμματα

Δεν έχω καμία απολύτως διάθεση

   να γίνω απολογητής και υποστηρικτής καμίας κυβέρνησης και κανενός πολιτικού χώρου. Ειμαι ένας δικηγορος της επαρχίας και δεν επιθυμώ να ειμαι τίποτε άλλο ουτε έχω κανενός ειδους συμφέροντα στην πολιτική που άλλωστε απεχθάνομαι μετά βδελυγμίας. Μοναδικός μου γνώμονας ειναι το πώς θα επιβιώσει ο μέσος άνθρωπος (και εγω εντάσσομαι σε αυτή την κατηγορία) μεσα σε αυτές τις κοσμογονικές αλλαγές που συμβαίνουν στην καθημερινή μας ζωή.
   Διαβάζω στα blog και ακούω και παρακολουθώ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για "ΣΟΚ" για "διπλασιασμό" και άλλα πολλά που δήθεν πρόκειται να συμβούν με την εκκαθάριση για το 2017 στις εισφορές του ΕΦΚΑ. Ψεματα Ψέματα Ψέματα. Αναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά και η πραγματικότητα ειναι διαφορετική. Οι περισσότεροι οι οποίοι ειναι χαμηλού εισοδήματος δεν επιβαρύνονται. Αυτοί που έχουν εισοδήματα υψηλά βεβαίως επιβαρύνονται.
   Αυτή την απλή διαπίστωση δεν την κάνουν όμως τα ΜΜΕ, αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά οτι τους ενδιαφέρουν οι κορώνες και οι εντυπώσεις και οχι η αλήθεια.
   Δεν περιμένω φυσικά οποιαδήποτε αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά αγανάκτησα όπως ειχα αγανακτήσει και στην επιβολή του ΕΦΚΑ, όταν μειώθηκαν σημαντικά οι ασφαλιστικές μας εισφορές και πήραμε ανάσα. 


Χάρης Βασιάδης
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου