Σελίδες

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Χ.Αθανασίου: «Υπάρχουν διαφορές αλλά θα αμβλυνθούν»


Ο απερχόμενος υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης άφησε αιχμές για όσους τον κατηγόρησαν ότι ήταν «ένας από εκείνους που οδήγησαν το καράβι στην ξέρα», κατά την τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου Δικαιοσύνης στον μέχρι σήμερα αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών, Χαράλαμπο Αθανασίου.

  Ο κ. Ρουπακιώτης αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στον κ. Αθανασίου ανέφερε ότι όλο αυτό το διάστημα κάποιοι τον οδήγησαν σε μια κρίση συνείδησης, αλλά κατάφερνε και την ξεπερνούσε.  Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Ρουπακιώτης τις προηγούμενες ημέρες αντιμετώπισε νέες κατηγορίες ότι εκείνος και ο συνάδελφός του, Αντώνης Μανιτάκης, οδήγησαν την κυβέρνηση σε αδιέξοδο.
  «Ένιωσα υπερήφανος, γιατί εγώ δεν μπορώ να σπρώξω ούτε κουβαρίστρα» είπε ο απερχόμενος υπουργός Δικαιοσύνης και συνέχισε: «Άλλος πάλι έγραψε ότι ο Ρουπακιώτης είναι τρία σε ένα και τα κάνει όλα. Εγώ δεν πιστεύω ότι υπάρχουν χαλκεία. Δεν έχω αστυνομικούς και έτσι τα εκμυστηρεύτηκα όλα στον οδηγό μου. Αυτός μου είπε: “Άστο αυτό, το παίρνω πάνω μου”, και έτσι το ξεπέρασα».
  Ο απερχόμενος υπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε ακόμη, ότι για όσο διάστημα είχε τα ηνία του υπουργείου, τον έφλεγε το ενδιαφέρον να υπάρξει αποτέλεσμα. «Προσπάθησα, παρά τις διαφωνίες, για αυτό. Υπήρξαν και πικρίες, και εδώ και έξω, αλλά αυτή η στιγμή της βάζει στη γωνία», είπε ακόμη ο κ. Ρουπακιώτης.
  Από την πλευρά του, ο κ. Αθανασίου δήλωσε συγκινημένος, καθώς όπως είπε βρίσκεται σε έναν γνώριμο πλέον χώρο για εκείνον (είναι πρώην δικαστικός λειτουργός).
  «Διαδέχομαι έναν έντιμο άνθρωπο, έναν εργάτη του Δικαίου που υπηρέτησε με εντιμότητα τόσα χρόνια τη δικαιοσύνη. Το έργο του αυτό θα το συνεχίσω. Υπάρχουν διαφορές, αλλά θα αμβλυνθούν» είπε ο κ. Αθανασίου αναγνωρίζοντας ότι η δικαιοσύνη έχει πράγματι πολλά προβλήματα.
  «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό που μου έκανε την τιμή να υπηρετήσω σε θέση ευθύνης σε αυτό το κρίσιμο υπουργείο» είπε ο απερχόμενος υφυπουργός Δικαιοσύνης, Κώστας Καραγκούνης.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Το άρθρο μας το έστειλε ο Νάσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου